Tujuanmu menyukainya?

“Menurutmu, apa yang harus kulakukan agar ia menyukaiku?”, seseorang bertanya dengan sangat antusias yang tak terimbangi. Menarik, mulai serius memperhatikan.

“Dek a ang?”. “Jawek se lah a, ang berkewajiban manjawek mah dek ang bailmu nampak di den”, serius. “Handeh, barek mah”, memperbaiki posisi duduk lalu merapikan rambut. “Sa roman ko kawan a. Kalau manuruik wak, yang bisa manjawek itu yo urang nan kawan suko tu se nyo mah. Hahaha”. Mandaceh. “Tidak, kalau dipikir-pikir, jawabannya tergantung apa hal yang disukai dan tujuan kawan menyukainya. Kan ado pulo awak ko nan suko ka urang karano inyo rancak atau karano wak nio mancaliakan ka inyo bahaso awak gagah, awak elok pokoknyo sadonyo nan gagah-gagahlah”, mengernyitkan kening. “Kalau itu tujuannya, barangkali yang bisa dilakukan adalah menampilkan yang kawan maksud itu. Terserah, apakah itu dengan kriteria gagah yang kawan pahami atau yang kebanyakkan perempuan punya, atau lebih spesifik adalah kriteria gagah orang yang kawan sukai itu punya. Yo pandai-pandai kawanlah nak, mancari tahunyo”. “Tujuan lainnya?”. “Yo, ado juo yang nio istilah keren nyo eh, mancari urang nan manarimonyo apa adanya. Tujuan sa roman ko biasanyo  untuak urang-urang nan lah mulai gadang. Ngarati kawan nak”. “Tu a nan dikarajoan dek urang tu?”. “Yang dilakukannya adalah menampilan diri sebagaimana adanya, tak berpura-pura. Beda halnya jika selama proses itu ia menyadari ada yang patut diperbaiki atau dirubah, lalu memperbaiki diri”, meneguk kopi  dan mendehem. “Tapi, bukankah yang demikian baik? Terlepas dari orang yang disukai menyukainya atau tidak, ada kebaikan lain yang didapat”. “Kok dipikia-pikia batua ilmu kawan tu”. “Jadi, sabalum kawan mananyoan itu, sarancaknyo iyo kawan pikian bana dek a kawan suko ka inyo”.

Hahaha, tidakkah beruntung siang ini? Mendapatkan pelajaran gratis dari kedua orang ber-kawan yang duduk di meja seberang? Ringan, tapi babahayo.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s